tirsdag den 27. september 2011

Hjemvendt fra endnu en ferie..

Ja, så er jeg hjemme igen og klar til at blogge. Jeg kom hjem fra endnu en tur til USA i går eftermiddags, så der er lidt jetlag nu.. Og det er ikke til at spøge med, sidst jeg kom hjem, der havde jeg en dag, hvor jeg først kunne sove kl 7 næste morgen.. Ikke så fedt.

Og før min lille tur til USA, var jeg lige en uge på Malta med familien. Min farmor havde i anledningen af hendes 75års fødselsdag i juni inviteret hendes 3 børn + familie på ferie til Malta. Desværre kunne min lillebror ikke komme med, da han ikke kunne få fri fra livgarden. Så vi var kun 14 afsted. Og alt i alt var det en riiigtig god ferie + jeg fik en nice tan, så det er jo perfekt. Men mere om det og billeder senere. :)

Det samme gælder for mine nu 2 ture til USA. Nogen gange eeeelsker jeg at have en kæreste, der arbejder i USA. Det giver nogle fede oplevelser og muligheder. Men det giver godt nok også en masse afsavn - ikke nemt at undvære sin kæreste 2-3uger af gangen. Den her gang fik jeg opfyldt et af mine aller største ønsker - at komme ind og se en rigtig NFL kamp live i USA. Og det var bare en helt fantastisk oplevelse.

Nu er det så tilbage til hverdagen igen. Dvs der skal vaskestøj og ryddes op (3 katte alene hjemme i 9 dage) og så ellers skrives ansøgninger.. Ikke super fedt at være arbejdsløs..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar