torsdag den 29. september 2011

Opdagelse..

I dag var jeg på jagt efter nyt garn til mine hækleprojekter. Og jeg var så heldig at finde Lilje garnet til halvpris.. SCORE! Så der røg lige 10 nøgler i posen. Så nu er der garn nok til et par grydelapper. :)

På vej videre ned af gågaden bliver jeg opmærksom på en gruppe børnehave børn. Faktisk hører jeg dem på laaang afstand. "Fætter BR.. Vi skal i Fætter BR.. BR, BR, BR" Jeps de kunne høres på lang afstand. Jeg går forbi dem lige uden for butikken, hvor den mandelige pædagog lige skal have grundreglerne på plads.. Noget i retningen af: I ser med øjne og ikke hænderne. Kun se med øjnene..
Det gav et helt sug i maven. Nej hvor jeg savner at arbejde med børn.

Jo det er da lidt hyggeligt at gå herhjemme og få tid til de kreative projekter. Men jeg savner godt nok den sociale kontakt og oplevelserne med børnene. Suk..
Så kære GUD, jeg ønsker mig et arbejde i fødselsdags gave ;)

Apropo kreative projekter, så har jeg egentlig lært at hækle med et mål for øje. At lave Amigurumier - små hæklede dyr. Og i dag var jeg heldig at finde denne GiveAway.  Lige hvad jeg mangler til rigtig at komme i gang.. så nu håber jeg bare, at jeg kan være den heldige vinder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar