lørdag den 17. december 2011

Tanker om lidt af hvert..

Der har igen været lidt stille på bloggen.. De sidste 3 indlæg har været svære at skrive. Det tog en del "kræfter" at sætte ord på mine oplevelser. Og siden er der sket en masse.
I mandags var det min sidste dag i praktikken. Og det var rigtig svært, for selvom jeg kun var der i en måned, så nåede jeg at blive ret glad for stedet og især børnene. Og de var alle så søde. Jeg fik en grillhanske, som stjernerne havde tegnet på og en fin fyrfadslyse holder, som månerne havde malet på.
Samme morgen tog min kæreste til USA for at arbejde. Wuhuu.. NOT.

Men det der nok har været sværest er, at jeg i dagene op til har kunnet mærke en ny bartholinit. Mandag måtte jeg krybe til korset og erkende, at det er en ny bartholinit og starte med at tage Dicillin(kraftig bredspektret penicillin - den slags der skal tages 1 time før et måltid og 2-3timer efter et måltid - suk)
Lige nu lever jeg højt på, at den ikke har været så aggressiv som de tidligere. Faktisk har den ikke vokset (og hvis den har, så er det minimalt) siden jeg startede på penicillinen. Og selvom jeg er bange - bange for at den vokser sig stor og jeg skal på hospitalet og have den åbnet. Så har jeg lidt mere tiltro til at penicillinen nok skal tage det den her gang. For nu har jeg været på medicinen i 5 dage, normalt når jeg kun 2 dage, og så er smerten så uudholdelig.
Godt nok har jeg lidt svært ved at få tingene gjort - og bruger alt for meget tid på at læse (min måde at skubbe virkeligheden lidt væk en gang imellem) Men det går. Jeg har endelig fået klaret alle juleindkøbene og mangler kun nogle enkelte krea gaver, men det går da frem af - masser af tvserier og så hækler jeg derudaf.
Og kattene nyder, at der er masser af tid til hygge og putning. Lidt julehygge skal der være plads til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar