onsdag den 18. april 2012

Drømme o.0

Jeg havde aldrig troet det.. men jeg er faktisk lidt nærig i forhold til penge. Eller.. nærig er måske så meget sagt. Jeg er i hvert fald bange for at bruge for mange penge (hvem har ikke set Luksusfælden??) Og en lang historie kort, så har jeg købt et nyt kradsetræ, som viser sig at være for lille til vores katte. Findus er så stor, at han ikke kunne vende sig i hulen! Gaia kunne godt. Men nu er vi nødt til at prøve at sælge det (med tab desværre ):  ) og finde et andet, hvor målene passer bedre. For det træ vi har nu synger på sidste vers - en hule er helt revet i stykker, og de har kradset sisalen over flere steder! Men det er en jungle.

Men jeg har haft det rigtig skidt med, at jeg har brugt, hvad der for mig er mange penge, på noget vi reelt ikke kan bruge til noget. Og det resulterede igår i en lang snak om vores økonomi (som faktisk er bedre en jeg havde troet - jeg sidder stadig fast i de vaner/ det mønster, da jeg boede selv og derfor havde en noget strammere økonomi) - og en fantastisk Kæreste, der tålmodigt forklarede mig, at jeg faktisk gerne må bruge penge på mig selv. Han sagde rent ud (selvom han nok ikke vil være ved det nu c",), at han gerne så at jeg brugte 2000kr på 4 stk tøj, som så var af god kvalitet og som jeg virkelig gerne ville have, end jeg køber 6stk tøj for en tudse.. Amen har jeg da ikke bare en dejlig kæreste?!? <3


Hvilket jo lige satte skub i de der ting, som jeg drømmer om.. Så her kommer lige en lille billede serie over ting, som jeg overvejer/drømmer om..
Denne Huawei Honor eller en Iphone 4 (s)


Denne lækre taske til 1000,- har jeg længe savlet over.

Noon Copenhagen i Rose/guld til 1195,-

Smukt ur fra Pilgrim i enten sort eller hvid - 599,-

Denne skønne tunika fra Karen By Simonsen 799,- - som jeg desværre ikke har kunnet finde i Aalborg og derfor ikke ved om jeg er "pæn" i


Den her lækre cardigan fra Culture til 300kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar