søndag den 15. april 2012

Masser af hækling..

Puha jeg synes, at jeg hækler en helt masse for tiden. Jeg har fået tre bestillinger på "Helgaer" af en kollega, lige som jeg er blevet færdig med Hubert. Og så var der jo også et hængeparti i form af et Kindle Sleeve, som jeg havde lovet at lave. Inspireret af Lutter Idyls mønster på hendes Iphone Cover 3, så besluttede jeg mig for at lave den med trekanter. Det krævede en del tællen masker, en masse kvadrat papir og flere forsøg, før jeg fandt frem til et brugbart og overskueligt mønster.

Jeg har brugt min egen DIY til at starte med, og så hæklet efter min mønster tegning, der er lavet i skala 1:1 (ca).
Og selvfølgelig skulle mine fine navneetiketter med på.
Nu er jeg spændt på at høre, hvad den heldige modtager siger til både Hubert og Sleevet. Jeg er i hvert fald ret hooked på det, og overvejer at lave en ny til mig selv. Med et lignende mønster - eller måske et helt andet..



Min fine etikette :D

Her kan i se mit mønster, som jeg har fulgt.

Overgangene er blevet meget pæne og skarpe.

1 kommentar: