mandag den 7. maj 2012

Briller vs Kontaktlinser

Jeg har fået nye briller!! (eller, det er faktisk et stykke tid siden.. jeg har bare først fået nosset mig sammen til at tage billeder nu)  Det sorte stel minder meget om det jeg havde før, mens det lilla er helt nyt for mig.
Jeg tror aldrig, jeg har haft et stel så "stort" før.. Men jeg er helt vild med det..

Det føles som om jeg aaaaltid har gået med briller. Og det har jeg vel også næsten. I 3-4kl fik jeg konstateret en bygningsfejl og nærsynethed (det er når man har svært ved at se ting langt væk) og fik derfor briller. I en del år efter gik det hurtigt ned af bakke, fra jeg sagtens kunne undvære indimellem - til nu, hvor jeg er muldvarp uden.

Men de sidste par år (4 eller noget i den stil) har det stået helt stille. Dvs, min styrke har ikke ændret sig. Hvilket jeg personligt synes er virkelig fedt! For briller er sq dyre!
Men den her gang har jeg prøvet noget helt nyt. Jeg har fået KONTAKTLINSER... hehehe.. ja okay, jeg er en kylling, siden jeg ikke har fået dem før nu. Men jeg blinker som en sindssyg, når noget nærmer sig mine øjne.
Og det er også lidt af en overvindelse at tage dem på. Og der skal øves en hel del med dem, før jeg tør våge mig ud i at have dem på på arbejde. Men nok snak, her kommer en "lille" billedserie..
Jeg undskylder på forhånd for underlige stirrende blikke og mærkelige ansigtsudtryk... :D

Det sorte stel

Det lilla - inkl stirre øjne (og det efter 10 forsøg, så opgav jeg)
Ja ja - lidt spas skal der være
Nærmest smukke?

Mig - Au Natural..

Med linse - den kan lige anes i kanten - og de rødsprængte øjne er en reaktion på mine mange (MANGE) forsøg på at få linsen i.
Sådan en lille en kan da ikke være så svær..!!!!!

4 kommentarer:

  1. jeg har kontakt linser som jeg har brugt i 14 år jeg får dem skiftet en gang om måned ,det er meget letter .. så slipper jeg for at skulle bøvle med at tage dem ind og ud ... jeg har dem på 24/7 :)

    synes da også dine briller er fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder nu også meget smart. Det burde jeg måske også overveje.. Når jeg er kommet ind i rutinen med at se mig selv uden briller. Jeg føler mig helt nøgen :D

      Tak :D

      Slet
  2. Flotte øjne! Måske ku' du tænke dig at vinde et gavekort til Helle Thorup spa? Du deltager ved at klikke på følgende; http://fudjan.com/2012/05/give-away/ - der er i øvrigt endnu en give away i sigte - Kig forbi :) Kærligst, Fudjan

    SvarSlet