søndag den 6. maj 2012

Og vinderene er...

 Så er de tre heldige vindere blevet udtrukket. Jeg har brugt Random.org til at trække vinderene. ( Men jeg har desværre ikke kunnet finde ud af at lægge generatoren op..)

Første vinder:
4 - Linea1988

Anden vinder:
10 - Soegaard

Tredje vinder:
2 - Stella   

Hvis I lige vil skrive til min email (som står ovre i venstre sidebar under min profiltekst) med jeres adresser, så jeg kan få sendt pakkerne hurtigst muligt. Jeg håber at I evt vil hjælpe mig, ved at give en tilbagemelding på, hvordan i synes Vanish virker :D

Jeg er rigtig glad for, at så mange havde lyst til at være med, og jeg håber, at I bliver hængende :D


2 kommentarer:

  1. Lækkert. :) Glæder mig til at få testet. Sender dig fluks en mail.

    Line

    SvarSlet
  2. Dejligt :-) Jeg vinder så sjældent så det er jeg glad for.
    Jeg sender straks en mail til dig.

    SvarSlet