onsdag den 6. juni 2012

Slag i slag..

Puha da som tiden pludselig flyver.. Jeg har ikke fået blogget siden Kæresten kom hjem fra USA, og nu har han allerede været væk i 2 dage.. tsk tsk tsk.. Der sker bare alt for meget for tiden. De sidste 3 uger har været fyldt med masser af små og store ting. I den første weekend efter Kæresten var kommet hjem, var vi en tur til Janderup for at fejre Kærestens søster, og det blev også til en tur i skoven (billedspam kommer en af dagene).

I Pinsen kom det gode vejr, hvilket jo var perfekt til Karneval her i Aalborg, hvor Kæresten og jeg, sammen med en masse af hans kollegie venner var samlet til en gang Zombies loves Nerds (oh yeah - billeder kommer senere, når jeg har fået Kæresten til at sende dem til mig :D) Det var med fuld make up og masser af øl.. Ja - det var en god dag. Om mandagen var vi til min kusines 11års fødselsdag i Djurs Sommerland. Det blev til masser af ture i rutsjebaner og masser af vand - på trods af at vandlandet ikke er åbent endnu.

I onsdags (d. 30 maj) gik turen så til Skive Festival og Hotel Mor (verdens bedste hotel I might add!). Den største koncert oplevelse var helt sikkert Linkin Park! De spillede nok alle deres største numre - hvoraf der på 1½ time var 2 numre jeg ikke kunne skråle med på :D Men af andre gode koncert oplevelser kan der nævnes: Suspekt, Nik og Jay (ja de trykker den for vildt af), Tim Christensen og the damn crystals og Ordets Magt på RoligNu..
Ordets Magt var freestyle rap - så fedt at se, hvordan de 3 gutter kunne få det til at svinge over emner som Kongehuset, Analrytter og mange andre underlige emner. Desuden havde de forskellige sjove indslag, som Kællinger i krattet (to af rapperne med pink/blå parykker oppe i en kran, der var pyntet med blade, der rappede over emnet, Bitch du har stjålet min bh..)

Desværre skulle Kæresten så afsted til USA i mandags.. SUK. Så de næste 6 uger bliver noget hårde, for os begge. Først 2 uger i USA, så kommer han hjem i ca 2 1/2 dag, så tager han 3 dage til England. SÅ er han hjemme i 12 timer, inden turen går til 1 uges bjergbestigning i Norge, hjemme 2 dage, 10 dage i USA. Men SÅ har vi også ferie :-)... Og den dag han kommer hjem fra England er jeg ikke en gang hjemme, da jeg skal til tøsefødselsdag hos hans søster.. Hårdt program.. U bet! Så der skal laves en masse kreativt mens han er væk.. 


Og for at det ikke skal blive et tungt og kedeligt snakke indlæg, så får i også lige et par billeder af vores fantastisk lækre nye sofa, som vi fik dagen INDEN karneval... 


Hov.. garn!

Mon hun opdager, at jeg napper det??? (undskyld rodet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar