onsdag den 18. juli 2012

Pas på den ikke stikker...

Jeg havde jo sidste dag i børnehaven i fredags (min aktivering var desværre slut)
Og jeg havde besluttet mig for, at de skulle have en lille gave. Og hvad ville være bedre end en hæklet gave, når de nu havde set mig hækle i næsten alle pauser derude??

Valget faldt på kaktusser som jeg fandt på denne side. Mønstrene er utrolig enkle og lige til.
Kollegaerne blev rigtig glade for mine bløde kaktusser.

Dagen var dog utrolig vemodig. det er svært at sige farvel til så mange dejlige børn og gode kollegaer. Jeg ville ønske jeg kunne blive derude, men desværre er der ikke lige midlerne til det. Men jeg skal helt sikkert derud på besøg igen.

Undskyld rodet på billederne :D




2 kommentarer:

  1. Det var en god gave til en børnehave. Og de er rigtig søde. Jeg har luret på dem men har endnu ikke turde tage springet og prøvet at lave en selv. Tog det dig lang tid at lave en?

    SvarSlet
    Svar
    1. De tog ca en aften hver. Så jeg vil skyde på 4-6 timer incl montering. Opskrifterne er meget nemme og ligetil. Så det er bare at gå i gang :)

      Slet