onsdag den 11. juli 2012

Hulu bulu.. Lotte hvo'r du henne...

... Jamn ka du ik se mig, jeg er jo li'e her..

Jeg ved godt, at jeg har været en dårlig blogger på det sidste.. Og undskyldningerne er mange:

- der er ikke timer nok i døgnet
- jeg skal også lige * indsæt opgave her*
- Jeg har opdaget at netflix er en fantastisk opfindelse!!!
- jeg hækler på livet løs
- der rent faktisk har været solskin
- jeg har haft travlt med at arrangere ferie
- jeg har snart sidste dag i børnehaven :(
- kæresten har været hjemme!!!
- jeg har fået svar på blodprøverne..

Hvorfor der snart kommer en masse indlæg fra mig igen:

- jeg har hæklet en masse, bla 2 Helga'er, mobilcover, kaktus og andre spændene sager
- ferie til bulgarien
- Sidste dag i børnehaven og hva så nu?
- hvorfor det at have kat kan være et helvede
- netflix er en fantastisk opfindelse
- jeg har opdaget at jeg kan blogge fra mobil/ iPad (jajajaja jeg er langsom)
- masser af regnvejrs dage :(
- jeg har fået svar på blodprøverne..
- søvnløse nætter ( når jeg alligevel ikke kan sove, når kæresten ikke er hjemme, kan jeg lige så godt blogge)

Bare lidt søvnløsheds vrøvl fra mig, så i kan se, at jeg ikke er gået helt i hi..
Og første indlæg på bloggen via iPad, oh du fagre nye verden..
Og så er jeg kommet op på hele 20 faste læsere! Jeg havde nu aldrig troet nogen ville følge mit vrøvl fast, endsige ( wow fancy ord der Janni - nu er det vist sengetid) .... Hvor kom jeg til, nå ja, endsige kommentere på mine indlæg. Tusind tak for det! Jeg sætter stor pris på det, og det må udløse en give Away snart :D

NU må jeg vidst hellere sove, for det bliver en håååård dag i børnehaven i morgen... 10-12 voksne og max 30 børn... Uuh jeg elsker somerferietiden..
Sov godt derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar