torsdag den 30. august 2012

I got this..!!!

Jublen vil ingen ende tage.. eller... Nej, jeg må vidst hellere starte fra starten af.
Jeg var jo til jobsamtale i går. En jobsamtale som jeg følte, at jeg havde klaret godt. Fået svaret godt på spørgsmålene og fik god respons fra de fire ledere der sad med. Jeg havde fået at vide, at de ville ringe senest kl 20 og give svar. Så da kl ramte 19, så tænkte jeg.. okay, nu går der ikke længe før de ringer, hvis jeg har fået jobbet...
Klokken blev 19.20, og så kom tvivlen buldrende og jeg tænkte., Shiiiiiiit, jeg har ikke fået jobbet, /&R%&¤#&¤ og lagkage.. Hva søren gør jeg så lige - og så kommer alle efterrationaliseringerne, jeg skulle også have sagt det og det osv.. Og nå ja, nu har jeg heldigvis været til en samtale osvosv.

Kl 19.31 kom opkaldet så.. Hjertet dundrede løs, da jeg tog telefonen, og med det samme kunne høre den nærmest undskyldende tone i hendes stemme, og jeg når bare at tænke øvøvøvøvøvøvøvøv...
Det blev desværre ikke dig. Som du ved havde vi 4 udover dig inde til samtale, og valget stod mellem dig og en anden (mine tanker i det øjeblik -"what - var jeg så tæt på? Daaamn") Men vi valgte hende, fordi hun havde mere erfaring inden for området ("oh well, det havde jeg også regnet med, jeg havde nærmest ingen inden for det de lige præcis søgte")

Men vi kunne rigtig godt lide dig og dine ærlige svar, så vi vil gerne tilbyde dig en stilling i vores DUS2, det er godt nok kun en 20 timers stilling indtil jul (hvilket blev sagt i en meget undskyldende tone og efterfulgt af) og jeg vil prøve at finde flere timer efter jul, hvis det er muligt, men du ved jo, hvordan tiderne er...
Og så skal I da lige tro at jeg fik sagt ja tak i en fart, for det havde jeg seriøst slet slet ikke regnet med. Og da hun så begynder at forklare, hvad stillingen sådan reelt er, så bliver jeg bare endnu mere hooked på det. Så i morgen ved middags tid skal jeg så til møde derude igen og snakke om stillingen, indholdsbeskrivelsen og have en rundvisning..

Og fra på mandag er jeg ansat i Vejgaard Østre Skoles DUS2.. !!!!!!!!!!
(For jer, der ikke lige kender til hvad DUS er, så svarer det til SFO i andre dele af landet, det er bare her i Aalborg de er lidt specielle.. Og spørg mig ikke hvad DUS står for, for det har jeg ingen anelse om). DUS2 er så, hvad der svarer til klub. Altså skal jeg arbejde med de 10-? årige. SÅ det bliver fra skolen slutter, som nok er 14 og så til kl 17, plus nogle timer onsdag aften. Og fordelen er, at skolen ligger 8mins gang fra hvor jeg bor.. Er du da vimmer hvor glad jeg er... Så nu har jeg bare brugt dagen på at få styr på alle de ting jeg skal have afklaret i forhold til supplerende dagpenge, frigørelsesattest osv. samt fortalt nyheden til alle jeg kunne komme i tanke om :D

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det godt!!!! Helt vildt meget tillykke!!!!!!!!! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.. armene er stadig ikke kommet ned :D

      Slet
  2. TILLYKKE TILLYKKE TIIIIILLYYYKKEEEE

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, Janni! Hvor er det fedt. Og Vejgaard det er jo også mit hood - verden er bare lille :)

    SvarSlet