fredag den 17. februar 2012

Laaang dag..

Puha.. dagen i dag har været lidt af en mundfuld.. Selvom der egentlig ikke er sket det vilde. Jeg har været en tur på hospitalet, for at få lavet en kikkertundersøgelse af min livmoder. Grunden til at jeg skulle det, er pga mine blødningsforstyrrelser, for at se, om der er noget der, der kan være grunden til, at jeg bløder, som jeg gør... Men selvfølgelig ser den helt normal ud.. (der er jo ingen der har sagt at det skulle være nemt) Men lægen tog nogle prøver af mine slimhinder, der skal undersøges, og så må vi se, hvad der skal ske, når de kommer tilbage..

Men for pokker, hvor er det trist at skulle møde ind kl 7.30 FASTENDE og så først komme ned til undersøgelsen (der varede 45min) kl 13.30.. Og jeg skal lige hilse, at sådan en undersøgelse, der kun er lokalbedøvet, gør NULLERNALLER!!!!! Men heldigvis kunne jeg komme hjem 30min efter min undersøgelse (skulle lige have noget mad først.. )

Så måtte lige i Søstrene Grene og trøsteshoppe lidt, men mere om det en anden dag. Her kommer en gang billedespam af de Zentangles/doodles jeg fik lavet hen over min ferie i USA.

Inspireret af Søhestens tegninger

Også inspireret af Søhesten, denne gang DIY's

Inspiration fundet her

Inspiration fundet her

Fundet et sted i blogland, kan ikke lige huske hvor (i farver)

Inspireret af denne DIY af Søhesten

Inspireret af Rappedikkes lille tegning

En Janni Original.. :D

Lidt farver skal der til, jeg har brugt denne DIY

Inspireret af en doodle set i blogland, variation af cirkelmetønstret nedenunder.

Jeg har brugt denne DIY

Inspireret af denne

Endnu en variation af cirkelmønstret som i Søhestens DIY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar