mandag den 20. februar 2012

Need it.. want it.. love IT

Forleden var jeg i Søstrene Grene, jeg havde besluttet mig for, at nu skulle jeg altså også have nogle af de fine krukker, der er så nemme at dekorere.. Jeg havde nemlig en ide om, at de kunne bruges (og pynte!) ude på toilettet..

Så samme aften fandt jeg noget scrapbooking papir frem fra gemmerne, som jeg limede på låget. Jeg brugte mit sort og hvid prikkede masking tape, som jeg købte i Bilka før jul. Og så havde jeg fundet det her lækre tape i USA, som jeg er helt vild med. Jeg synes selv de er blevet ret fede.




2 kommentarer:

  1. Ej de er da for COOL! Fedt se se nogle der laver dem med andet end REL papir på:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak.. Nu havde jeg ikke REL papir og tænkte, at det her var også meget mere mig end REL papiret generelt er..

      Slet