torsdag den 2. februar 2012

USA here i come!

 Der bliver stille på bloggen den næste uges tid. Jeg tager nemlig afsted til USA igen. Nærmere bestemt Eatontown, New Jersey. Det ligger syd for New York, så der skal jeg selvfølgelig ind og shoppe en dag. Desuden står den på to store shopping malls, hvoraf det ene er et outlet mall - dvs mange flere ting i kufferten :D

Jeg flyver i morgen tidligt til kbh, og tager derfra videre til Newark lufthavn, hvor jeg bliver hentet af min kæreste. Lørdag morgen står vi halvtidligt op (jeg er nok ramt af jetlag - og stadig på dansk tidsplan, som er 6 timer bagud i forhold til NJ), og så går turen til Philadelphia og Sightseeing.

Søndag er der Super Bowl - som både min kæreste og jeg ser meget frem til. Mest ham nok, da kampen bliver mellem New England Patriots (som er hans hold) og New York Giants. Begge hold hører til meget tæt på, hvor vi er, så der er helt sikkert masser af stemning (og flest, der hepper på Giants). Vores plan er at tage ind på vores favorit spisested: Buffalo Wild Wings og se kampen der, samtidig med at vi får fantastisk god mad!

 Resten af ugen skal min kæreste arbejde, så der skal jeg SHOPPE, når han er på arbejde :D
Herunder er der lidt stemningsbilleder fra da kæresten var i New York før jul.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar