torsdag den 16. februar 2012

New York

Som jeg skrev i går, var det både godt og skidt, at New York Giants vandt Super Bowl.. Skidt, fordi vi heppede på Kærestens hold, og de fortjente at vinde... Men godt fordi at jeg så havde endnu en grund til at tage ind til New York (som om jeg havde brug for en grund..)

Så om tirsdagen tog jeg toget ind til New York, et tog der var proppet af Giants fans.. Så jeg fulgte strømmen af mennesker, så jeg kom af det rigtige sted, og fik skiftet til metroen, og stod af ved Ground Zero. Derefter gik jeg lidt forvirret rundt blandt alle menneskerne, for at finde et sted, hvor jeg måske kunne komme til at se paraden. Jeg fandt et okay spot, og så skulle der bare ventes, jeg ventede nok i 1-1½ time på at se dem komme kørende forbi på deres parade vogne. Desværre havde de ikke lavet den bedste rækkefølge af spillere, familie/andet og medie folk, der kom forbi. Det var jo kun spillerne og trænerne, som fansne var kommet for at se, og ikke deres familiemedlemmer. Og desværre er nogen af de bedste billeder jeg fik taget, af fuldstændig ligegyldige familiemedlemmer.. Men jeg var så heldig at få et billede af Eli Manning og Vince Lombardi trofæet..

Her kommer en omgang billed spam fra min del af paraden og lidt andre billeder fra New York:

Flokken af mennesker bag mig..


Der blev kastet konfetti og toiletpapir ud fra vinduerne, både før, under og efter spillerene kom forbi.



Eli Manning med Vince Lombardi Trofæet!


Ground Zero og det nye Freedom Tower, mener jeg det hedder.

På vej op mod Times Square.

Et lille udsnit af Times Square området...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar