lørdag den 25. februar 2012

WEEKEND!

Så blev det endelig weekend.. Selvom der har været vinterferie her i den her uge, så har jeg bare været træt, alt for træt til rigtig at blogge. Det er hårdt at starte nyt arbejde (aktivering, not that i care), selvom det er på anden uge, så er der stadig mange navne (70 børn, 15 voksne), rutiner og andre ting ved stedet, der lige skal læres  at kende.. Og så er der jo lige alle baktusserne og baksillerne, der florerer, når man starter et nyt sted. Ikke at jeg har været syg som sådan, men det har luret under overfladen siden jeg kom hjem fra USA. Og det vil ikke rigtig slå igennem.

SÅ den her weekend kommer til at stå på hygge med Kæresten. I aften tager vi en smut i byen og hygger, og ellers bliver det til besøg hos venner, krea og kattehygge.. Jeg elsker at forårs solen titter frem, billederne bliver så meget bedre. Så kattene har måttet stå lidt for skud. Og så bliver der spillet WordFeud i stor stil.. Slog lige min personlige rekord med flere længder, så det blev jo selvfølgelig dokumenteret..!


Booh yaaaah!!

Pjuske

Gaia

Findus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar