fredag den 14. oktober 2011

Fødselsdag

 Jeg havde fødselsdag for et par dage siden, og var så heldig at blive begavet med disse fine gaver af min kæreste, hans forældre og hans søsters familie. Den super lækre Octopus taske er fra min kæreste og er allerede min yndling! Er den ikke bare lækker?
Prøv bare at se de detaljer.

Mit fine halstørklæde i den lækre varme røde farve med fake fur. Perfekt til det danske vintervejr

Ja, min gamle Björn Borg pung var gået op i ryggen, så det var på tide at sende den på pension. Den var også langt over 4 år, så det var vidst på tide. Jeg kunne slet ikke stå for detaljerne på den her lækre ugle. 

De resterende fødselsdagsgaver fra min egen familie får jeg først næste weekend, når jeg tager hjem og holder fødselsdag med hele den pukkelryggede. Og jeg glææææder mig. Begge mine søskende tager turen fra København, plus min faster og hendes børn, og farmor og min onkel og hans familie.. det bliver bare så hyggeligt. Så er vi alle samlet igen efter vores Malta tur.

2 kommentarer:

  1. Elsker Octopus!!!! og Elsker din bjørn borg pung!! den er da for fed :D flotte gaver :D

    suk din kommenter som: der kan man ikke skrive navn og web adresse :( så jeg bliver nød til at bruge min google profil- men den sender dig til en ikke eksisterende blog - meeen du ved jo nok hvor du kan finde mig ;) Kram Elisabeth / Muabi.dk

    SvarSlet
  2. Tak for din søde kommentar. Jeg skal da lige få lavet det om, så du kan komme til at lægge kommentarer uden en blogprofil :)

    SvarSlet