søndag den 30. oktober 2011

Lidt stemnings billeder fra Malta

Min søde fætter var så god at stille op til dette lille billede.
 Her kommer lidt stemnings billeder fra min Malta tur i starten af September. Min farmor havde været så sød at invitere hele min fars side af familien af sted på ferie til Malta i anledningen af, at hun fyldte 75år tidligere på året.
SÅ vi tog selvfølgelige alle med.. eller min lillebror kunne ikke. Han er i Livgarden, og det er ikke super nemt at få fri, når man skal passe på Dronningen :)
Vi boede på det lækre Mellieha Holiday Centre - også kendt som den danske by. Og da vi kom derned, var det tydeligt hvorfor...
90% af alle gæsterne var danskere.
Der er masser af katte på Malta. Ved Mellieha var der op til 200 katte, som blev passet og fodret af Kattens Værn!

Mig med glorie?
 Vi havde en rigtig dejlig uge. 80% af tiden blev tilbragt ved poolen ved hotellet. Men vi var også ude og se lidt forskelligt, blandt andet Popeye Village. Som er et tidligere filmset til den originale film fra 1980 med Robbie Williams i hovedrollen. Vi var også en tur til den blå lagune, hvor vi snorklede i det krystal blå vand.
Men det aller bedste ved ferien var, at jeg fik mulighed for at tilbringe en masse kvalitets tid med min søster, mine dejlige fætre og kusiner og selvfølgelig deres forældre!
 Det har virkelig givet vores familie et godt og stærkt sammenhold at være på sådan en familie ferie - for anden gang :)
Farmor har nemlig en gang tidligere inviteret os af sted på ferie. Første gang var vi på Gran Canaria. En ø min farmor og Bedstefar kom en gang om året til, mens han levede. SÅ det var også måde for os alle til at mindes ham. Han døde for snart 5 år siden af knoglekræft, og savnet er stadig stort!
 Men vi nyder at være afsted sammen. Vi får mulighed for at snakke og hygge på en hel anden måde, end når man bare lige mødes et par gange om året til fødselsdage og andet.
Vi sørgede blandt andet for at spise morgen, middag og aftensmad sammen, stort set hver aften, så der virkelig kunne blive hygget. Og hver aften var der en godnat drink til de voksne på tagterrassen ved et af de huse vi havde. Virkelig virkelig hyggeligt - det kan klart anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar