torsdag den 27. oktober 2011

Stilhed


Jah, der har vidst været lidt stille herinde de sidste mange dage..
Som arbejdsløs så burde der jo være masser af tid til at blogge. Men jeg har de sidste to uger været afsted på jobsøgnings kursus. Og en af de eneste grunde til, at jeg synes det er rart, er at så kommer jeg da ud og får mødt lidt andre mennesker. Ellers har jeg en tendens til bare at sidde herhjemme og nusse med mine små krea projekter og de 3 misser.

Og savne manden, som lige pt har været i USA i 14 dage. Og meget tyder på, at han først kommer hjem om halvanden uge. SUK!
Jeg ved godt, at det skulle være ååh så sundt at savne.. Men nu synes jeg altså, at jeg er ved at have savnet nok. Nu må han godt se at komme hjem til mig igen !!! (og tage min fødselsdags gave med)


Lidt kreative projekter er det da blevet til. Øverst kan I se noget af den serveringsbakke jeg er blevet færdig med. Jeg er faktisk blevet ret glad for resultatet. Bakken og papirerne jeg har brugt er købt i Søstrene Grene. Ligesom min fine lille the æske med uglen er fra Søstrene Grene.

Mmmh, og der er masser af Chai the, som lige pt er yndlings drikken!
En lille DIY til Chai Latte:
Bryg theen i et højt glas, f.eks. Ikea's cafe glas. Kom ca 2/3 vand i, så der er plads til mælken. Lad theen trække lidt ekstra, det gør den bare bedre efter min mening. Mens theen trækker, så kan du hælde 1/3 mælk i et noget med låg, jeg bruger min meljævner med plads til 3dl. Sæt låg på og ryst godt, så der kommer masser af skum! Nu kan du enten hælde det op i glasset med theen, ved at forsigtigt tage skummet af og putte det i glasset, og derefter hælde mælken i. Eller du kan varme mælken op i microen = endnu mere skum - og så bruge samme teknik til at tage skummet af.
Slut af med at putte lidt sukker i og kanel på toppen  - MUMS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar