fredag den 14. oktober 2011

Søster kup..

Jeg havde en eller anden ide om, at de havde noget godt i Søstrene Grene i dag.. Så jeg skulle lige ind forbi og snuse.. Jeg havde egentlig ikke rigtig plads, da jeg skulle handle stort ind i dag.. Men lidt har man jo altid plads til.. Og sikke mange lækre sager jeg fandt.. Masser af retro papir i 3 str. og i forskellige motiver (2x10ark), Manila mærker, fine små klistermærker, en gennemsigtig boks ( - bliver nok til smykker), en ny kartoffelskræller, chokolade med kun 99kcal perfekt til den nye kur.. Og en fin serverings bakke, som jeg har store planer med senere..

2 kommentarer:

  1. UUUh jeg har også lige været i søstrene grene!! købte et par tallerkner og det fine papir du også har der :D og en masse køkken skeer :p Elsker søstrene!!

    SvarSlet
  2. Helt enig. Søstrene er altså en guldgrube. Jeg var inde dagen efter og fandt en masse andet lækkert, som jeg er i gang med nu. :)

    SvarSlet