fredag den 28. oktober 2011

Skrump dig glad

Jeg er startet på kur.. Jeps.. KUR!
3 ferier på 4 uger, hvor 2 af dem var i fast food'ns eget land, har sat sine tydelige spor på min krop og vægten.. Aad ad ad!!!
SÅ nu kan det være nok. De kilo (og de andre der også er kommet til i tidens løb) skal væk væk væk!
Startvægten er på den dumme side af 80 :(, helt præcist ( 81,6kg ). Men det skal vi nok få ændret på!
Nu bliver der talt kalorier i stor stil, ud fra Charlotte Hartvigs bog: Skrump dig glad. Jeg har dog også haft fat i hendes to'er - Skrump dig smuk! Og jeg må indrømme, at jeg faktisk har det helt vildt godt med den her kur. Jeg har været på den i 1½ uge nu, og der er allerede røget 3kg. Super god start. Og som I kan se, så er der altså nogle læææækre opskrifter heri!
Kuren består af to valgmuligheder: Skrump Forte eller Skrump Regular.
Jeg har valgt at tage Regular, da den nok passer bedst til mig, og lidt mindre viljestyrke...
Morgenmad = 300 kcal
Middagsmad = 300 kcal
Aftensmad = 600 kcal
Og 2 mellem måltider á 100 kcal..
Men mere om hvordan kuren går over de næste mange uger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar