torsdag den 24. november 2011

Happy Thanksgiving!

Jeg er en af dem, der holder Thanksgiving hvert år.
Sidst år var det med hele pivtøjet - kalkun med stuffing, sweet potatoes, cornbread, mashed potatoes og godt selskab. Det blå noget i hjørnet er sovs. JA blå sovs...
Jeg laver yyyyderst sjældent sovs, så jeg havde glemt at købe madkulør.. Mine to veninder synes det kunne være hylesjovt at putte blå frugt farve i sovsen!!!!!
Så det endte med at vi fik blå sovs - som rent faktisk smagte helt fantastisk!
Oreo Cupcakes fra Sarahskager.dk

Til dessert hører der sig selvfølgelig Banana Cream Pie! Slik, Oreos, Oreo cupcakes og Popcorn! Og som I kan se ud fra mine billeder, så holder jeg også Thanksgiving på grund af fodbolden. Jeg er nemlig stor fan af amerikansk fodbold - og især mine elskede San Diego Chargers. Som jeg var så heldig at komme ind og se d. 18/ 9 i år!

Mine dejlige Chargers! Nr. 85 er min yndlingsspiller! <3
I år skal jeg desværre se kampene helt alene. Kæresten er på kursus i Sverige og grundet arbejde, så kan jeg ikke holde det helt store skud i år. Men fredag kommer min bedste veninde, og så holder vi vores egen lille Thanksgiving. Men mon ikke der kommer et lille indlæg om det ? Hun har vidst planer om, at den blå sovs skal være en fast tradition - selvom vi kun skal have kylling :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar