fredag den 25. november 2011

Øvøv

Endnu et Søsterne Grene fund
Thanksgiving middagen i morgen er aflyst.. sådan da..
Grundet tekniske problemer, kan min veninde ikke komme til Aalborg, så vores Thanksgiving planer er delvist skrottet...
Heldigvis har jeg ikke fået handlet det store ind til det,  det var planen at jeg skulle det torsdag. Men vi ændrede planer onsdag aften, så det sparede jeg.

Istedet går turen til Skive. Jeg tager hjem og får hilst på min kære mor. Og fredag aften skal min veninde og jeg så en tur på Café Helmuth - som er yndlings caféen i Skive. Og det er min fødselsdags gave fra hende. Så det glæder jeg mig rigtig meget til. Desuden er planen muligvis at vi skal et smut til Viborg på shopping, lørdag formiddag og spisning hos hende og kæresten lørdag aften - og måske en lille bytur oven i...

Søndag tager jeg tidligt hjem, da kæresten kommer hjem fra et ekstremt hårdt certificerings kursus - dagene har været fra 8.30- 22/23 - føj siger jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar