fredag den 4. november 2011

Min indre Prinsesse & min indre drengerøv

For noget tid siden læste jeg Lutter Idyl's indlæg om hendes indre prinsesse & drengerøv. Og jeg kunne nikke genkendende til en del af det hun skrev. Jeg har nemlig også en indre kamp mellem min indre prinsesse og min indre drengerøv.. og indimellem kan de heldigvis forenes..
Men her kommer min lille liste :)

  • Min indre Prinsesse elsker at dulle sig med neglelak og lækkert tøj/ Min indre Drengerøv synes det er helt fint at gå rundt en hel dag i træningsbukser og stor t-shirt.
  • Min indre Prinsesse er helt vild med pladder romantiske romaner/ Min indre Drengerøv vil have krimier med mord!
  • Min indre Prinsesse drikker helst tøsedrinks - så søde som muligt/ Min indre Drengerøv foretrækker en Jack Daniels Tennesse Honey
  • Min indre Prinsesse elsker at bage/ Min indre Drengerøv vil hellere have en pizza
  • Min indre Prinsesse ææælsker at være kreativ med hæklerier, maling og perler/ Min indre Drengerøv vil bygge lego, ikea skabe osv.
  • Min indre Prinsesse vil gerne passes på af kæresten/ Min indre Drengerøv kan og vil selv!
  • Min indre Prinsesse nyder at hygge i sofaen med kattene på skødet/ Min indre Drengerøv savner en hund at tumle med
  • Min indre Prinsesse vil have fancy lækker mad/ Min indre Drengerøv skal have en stor bøf, medium/rare med masser af snask til
  • Min indre Prinsesse vil hellere ud med pigerne og shoppe amok/ Min indre Drengerøv sidder hver søndag foran flimmeren og ser Amerikansk fodbold med en ordentlig potion popcorn
  • Min indre Prinsesse vil have orden og struktur/ Min indre Drengerøv er et værre rodehovede
  • Min indre Prinsesse vil på dase/solferie/ Min indre Drengerøv vil have action, sightseeing og fest
Drengerøven sammen med Morten Andersen

  • etc.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar