mandag den 14. november 2011

Del 3 - så er vi på den igen..

I dag var det så dagen, hvor jeg skulle en tur på Viborg Sygehus for at få 2.del af min hormonbehandling. En behandling, der skulle kortslutte hypofysen og stoppe mine blødninger...
Jeg kommer så ind til en overlæge, som så ikke helt er enig i den behandling, men som dog mener, at nu jeg er i gang, så skal jeg da fortsætte.
OG bliver så spurgt, om jeg ikke får piller mod de bivirkninger jeg har.. Og jeg sidder sådan lidt undrene - piller mod bivirkninger - kunne jeg få det?!?
JA - det kunne jeg faktisk - og han, overlægen, undrede sig lidt over, at jeg ikke havde fået dem, sidst jeg var der. Hvilket jeg da også gør - og så alligevel - det var nemlig ikke min normale (totalt underlige) læge, men en ung kvinde, som slet ikke anede, hvad der skulle ske - og som måtte ringe til min normale læge og spørge til råds - Bekymrende. Ja det må man nok sige!

Men nu sidder jeg og håber og beder til, at det hele virker - Den her gang. Maven er øm og irriteret. Sådan er det, når der bliver stukket en nål ind i den med medicin :) Og i morgen har jeg et stort blåt mærke der - større end en femmer. Av av av.

Men upside - jeg har vundet en Giveaway!!!! Faktisk den her ! Så jeg er i pænt godt humør, trods alt. Men mere om den, når jeg modtager den.

2 kommentarer: