lørdag den 26. november 2011

Sneak peak - 2

Ja, hva søren har jeg lige gang i tænker Gaia - et katte tæppe? Nej vel?
Forleden var jeg i (igen igen) Søstrerne Grene, hvor de endelig havde fået nyt garn. Jeg forelskede mig med det samme i den petroleums blå og den karry gule.
Sammen med den brune (som jeg desuden skal bruge til mit Helga projekt) og en grå, så bliver dette måske med tiden til noget i stil med det her. 

Jeg er ret spændt på, hvordan det bliver, indtil videre synes jeg, at det er blevet ret fedt.. Og ja, det er med vilje, at den brune er tyndere end de andre to... Rigtig hyggeligt at sidde og hækle i sofaen med tv i baggrunden og Gaia, der søger opmærksomhed. Hun har det med at komme og vil kæle eller lægger sig til at sove ved siden af mig, når jeg sætter mig med mine hæklerier...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar