mandag den 9. januar 2012

Julegaver :D








En lille parade af mine ovenud lækre julegaver - jeg har utrolig svært ved i år at sige, hvilke gaver der var de bedste -simpelthen fordi jeg fik så mange gode! Kun 2 gaver skulle byttes - og det var kun fordi jeg fik dobbelt af nogen ting. Jeg glæder mig rigtig meget til at give mig i kast med mine nye hæklebøger, jeg skal baaaare lige have styr på det med at læse de amerikanske måder at lave opskrifter på. Men de nye hæklenåle er allerede kommet i brug, og de er bare så lækre. De ligger helt perfekt i hånden. (De hedder Clover Soft Touch).
Min Kindle touch har jeg også haft i brug, og den ligger super godt i hånden og er så nem at finde ud af. Og så indviede jeg lige mine nye hæklenåle, da jeg lavede et sleeve til den :D
Opskrifts bøgerne gør det så meget nemmere at holde kuren her i januar, efter en ahømn svær julemåned, hvor jeg langt fra har holdt kuren - jeg har bøvlet lidt med bartholonit (igen igen) og det påvirkede humøret i den grad at jeg nok trøstespiste lidt for meget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar