lørdag den 21. januar 2012

Nye lækkerier

 Forleden fik jeg nye lækkerier hjem fra Yarnfreak.
Jeg har nemlig fået en bestilling på et halstørklæde/ halsrør fra min lillebror. Og efter en del søgen og mange lækre opskrifter, besluttede vi os for den her opskrift. Og så var det bare ellers at få købt garn.

Der røg så også lige en ny hæklenål med i kurven, da opskriften bruger en nål str 12, som jeg ikke havde. Desuden faldt jeg for deres lækre NEON garn til bare 15,- i dejlig store ruller, så der skal bare findes en opskrift, hvor jeg kan komme til at bruge det :D
Desuden havde de det her super søde målebånd formet som et kattehovede - hvilken crazy cat lady som mig kan leve uden dette?

Inden valg af garn, havde jeg også sendt et spørgsmål til de søde damer bag Yarnfreak, som de var super gode til at svare på. Og sammen med mine varer kom så den her søde besked!

Og jeg glæder mig faktisk til at komme i gang med det nye uldgarn fra Filcolana.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar