mandag den 30. januar 2012

OMG!

Jeg synes selv det er lidt vildt, jeg har beskedne 5 fastelæsere, hvoraf min kæreste er en af dem :D Og så blive jeg nomineret til hele TO blogawards.. Hoooold da op o.0

Søde Elisabeth fra Muabi.dk, har nomineret mig til denne award:

Kravet er bare, at jeg skal finde 5 blogs med under 100 læsere.
And the nominees are:

Dressed by Maniacs - Rigtig god blog, der desværre har været stille den sidste 1½måneds tid.
På anden til højre  - Ny blog jeg er begyndt at følge, som jeg synes er rigtig spændene og fuld af gode billeder.
Happy Find - Engelsksproget blog, som jeg fandt gennem Totally Tutorials.
Tulletøsen -  Hyggeligt kreativt univers.
Fantastisk Sommerfugl -  Lækkert kreativt univers med masser af gode ideer, og så er Tina bare dejlig :D (ja ja jeg ved godt, at jeg har fået en af dig, men jeg synes helt ærligt, at du fortjener at få en award fra mig!)

Okay.. Det var den første. Så er jeg også blevet nomineret til denne fine Award, af Fantastiske Tina :P
Her er der lidt mere arbejde:
1. Linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på 5 spørgsmål



 Og her er de nominerede:
Hjemme hos Kaya - En rigtig hjertevarm blog om, hvor fantastiske børn med Downs Syndrom er :D
Muabi - Rigtig skønt kreativt univers med maaange gode ideer.
Tanketorsken - Dejlige skæve vinkler på hverdagen.
Søhesten - Rigtig hyggelig blog, og super gode DIY's til Zentangles.
Rådne Radisser - Super fede tegninger og forfriskende skæv vinkel på hverdagen

Og så de 5 spørgsmål:

1: Hvorfor begyndte du at blogge?

Det er lidt en kombination af flere ting. Jeg har flere gange gjort mig tanker om at starte med at blogge, men synes egentlig ikke, at jeg havde så meget på hjerte alligevel. Men de sidste par år har være både fantastiske og hårde, og jeg fik pludselig en trang til at få lettet hjertet. Og da jeg så så min veninde Tinas krea blog, blev jeg hooked og kombineret med, at jeg igen fik gang i mine kreaevner, var det jo en oplagt mulighed for at starte en blog op.

2: Hvilke slags blogs følger du?
Det var i starten kun kreative blogs jeg fulgte, men der er i større grad kommet flere forskellige med i puljen. Jeg synes det er spændene at læse om, hvad andre laver, deres ideer, tanker og vinkler på livet.

3: Favorit farve(r)?
Det er nok lilla og grøn, men så alligevel er jeg jo vild med alle farver, og synes de hver har deres plads.Og de har hver deres måde at påvirke os på.

4: Favorit film?
Uf den var svær. Jeg vil nok hellere vælge en genre, for jeg synes der er utrolig mange gode film derude, mange som jeg heller ikke har set endnu. Min yndlings genre er Thrillers. Gerne med et rigtig godt plot, der ikke altid lige er til at genneskue, find morderen osv, med masser af action. Ikke at jeg ikke også ser tøsefilm, som kæresten kalder kærlighedsfilm, men spænding og action er nok mest mig.

5: Hvilke lande drømmer du om at besøge, og hvorfor?
Puha, der er mange endnu. Selvom jeg har fået den største drøm opfyldt. USA har jeg længe drømt om at besøge, og sidste år fik jeg den drøm opfyldt, 2 gange. Og jeg er stadig ikke mæt. :D Så på fredag tager jeg afsted igen :D
Men ellers vil jeg meget gerne besøge: USA ( masser af stater jeg endnu ikke har været i endnu, så mange oplevelser og sights jeg ikke har set endnu), Thailand (kulturen), Australien (den skønne natur), Grækenland (Parthenon), Peru (Machu Picchu), Frankrig (Paris - kærlighedens by), England (The Fat Duck - Heston Blumenthals restaurent), og jeg kunne blive ved. Men må vidst hellere holde nu :D

3 kommentarer:

  1. Thank you so very much Janni!!! I am honored. :)

    SvarSlet
  2. Tak janni :D
    Jeg gemmer dog det med at finde de 5 bloggere lidt - da der lige har været 2 indlæg i træk med skønne bloggere :p så venter lige en dag eller to hihi ;)
    Men er så glad for du har tænkt på mig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha.. Forståeligt nok Elisabeth. :D
      Klart jeg gjorde det, jeg synes du har en rigtig inspirerende blog, og jeg er efterhånden blevet en rigtig stalker ;D

      Slet