mandag den 23. januar 2012

Lidt selvforkælelse

 Så er kæresten taget til USA igen.. Og uden et arbejde til at tage tankerne fra det hele, så må jeg jo finde på noget andet :D
Så det er godt jeg har en del hækleprojekter i gang, men dem skal I nok få lidt sneak peaks på senere.

Jeg har for noget tid siden opdaget Chai Latte (Chaichino hos Barresso - MUMS). Tidligere var det Pickwicks breve jeg prøvede, men de var bare ikke helt cremede nok i smagen, selvom minimælk hjalp.

Men så prøvede jeg disse. Og så kom den lækre cremede smag frem. Jeg købte prøve poserne til 20,- pr stk hos den lokale Kaffe/the pusher, som selvfølgelig ligger lige ved siden af Summerbird (mmmm chokolade!). Og nu er jeg hooked! Må simpelthen have en bøtte af især den lillae, som er sukkerfri, og derfor perfekt til slankekuren. Og det er klart billigst at købe en bøtte oppe i byen, for på nettet er de godt nok billigere, indtil portoen på 49,- bliver lagt oven i :O!

Og nååh ja.. så er der jo kun 14 dage til jeg selv skal til USA igen!!!!!!

2 kommentarer:

  1. thihi welcome to the world of chai ;) de er nemlig über gode!! :D
    UUUH hækle projekter er jo altid spændende :p jeg har kastet mig over malingen ;) det er godt nok længe siden jeg har malet :p dejligt afstressende - ligesom at hækle ;)
    den uden sukker kan du få til 100 kr hos kineseren på frederiksberg, hvis du bor i nærheden :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah.. taark :D
      De er altså bare mumsede og ren hygge med en god kop Chai, film og så lige lidt hæklenørklerier...

      Jeg har også malet meget, men pt er det hæklenålen der bliver svinget mest.
      Suk, der er lige langt nok til frederiksberg fra Aalborg - den lokale kaffe/the pusher har dem til 125,- så det må jeg leve med... fragten er pænt dyr for tiden..

      Slet